Debian testing po reinstallu nenabehne

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pátek Duben 21 10:11:27 CEST 2006

Jak jsem psal, tak na laboratorním stroji jsem s jádrem pro 486 problém
neměl, ale jak vidím, asi to byla jen náhoda. Protože problém nastává po
aktualizaci udev, tak se mi zdá být viník jasný. Na podrobnější bádání
jsem zatím nenašel dostatek času, a tak nemám jiné řešení, než downgrade
udev na 0.084.

Slávek