SSH klient, zvladajici automaticke prihlaseni s heslem

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Duben 21 14:33:18 CEST 2006

linux na edoras.cz wrote:
> Potrebuji sehnat linuxoveho SSH klienta, ktery je schopen pripojit se
> ke vzdalenemu systemu tim ze mu automaticky posle jmeno i heslo -
> abych nemusel heslo vypisovat rucne.
> (Prosim mravokarce, kteri me zacnou poucovat o rizicich takovehoto
> zpusobu prihlasovani a navadet me na SSH klice, aby sve mravokarne
> rady tentokrate vypustili.)

A PuTTY jste nezkousel? Pokud vim, tak existuje pro Win i Linux. Ja jsem s
ni na woknech moooc spokojeny ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz