SSH klient, zvladajici automaticke prihlaseni s heslem

wwwnick wwwnick na centrum.cz
Sobota Duben 22 08:40:43 CEST 2006

Dobry den

> A PuTTY jste nezkousel? Pokud vim, tak existuje pro Win i Linux. Ja jsem s
> ni na woknech moooc spokojeny ;-)

Putty imho neumi automaticky posilat heslo, jmeno ano ale heslo ne
(aspon to tam nikde nevidim). Pod win zvlada automaticke jmeno+heslo
securecrt. ale pod linuxem by vam mozna pomohl expect(1) (man expect)

Krasny den preju

Wwwnick