ext3 a 10% pre roota + ktory zurnal

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Sobota Duben 22 10:04:52 CEST 2006

Martin Špirk wrote:

> mkfs -t ext3 -m 0
> mke2fs -j -m 0

> tune2fs -m 0

> Domnivam se, ze kvuli havarijnim situacim kdy se zaplni disk, aby se alespon
> root mohl prihlasit a dat to dohromady. Mam smysl na /, /var apod. na ciste
> datovych oddilech (/home) nastavuji 0.

Krome toho to brani fragmentaci, ktera pri zaplnovani disku na maximum
samozrejme narusta. Obvykle ale staci nechavat volne misto zhruba na
urovni dvojnasobku velikosti nejvetsiho souboru, co tam mate.

--
Jindrich Makovicka