ext3 a 10% pre roota + ktory zurnal

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Pátek Duben 21 23:52:22 CEST 2006

Martin Lpirk wrote:

> tune2fs -m 0
Mozem to robit aj ONline aj OFFline?

> Nedelal bych z toho vedu, ale pokud byste chtel, tak to hodne zalezi na
> zpusobu pouziti a v tom pripade je nejlepsi udelat si nejake testy.

Ak by boli nejake linky - urcite uz ktosi testy robil - aspon pre
poucenie sa, zatial nechavam ten default (ordered)

4)
Viem cez tune2fs (al. inak) zistit, v ktorom mode je prave namontovany?
Ja to viem, len cez syslog hlasku (aj to nie som si isty :).

Vdaka.

--
Jan Kunder
jan.kunderHATESPAMgmail.com