Komprimovany a sifrovany image

Dracula 007 dracula007 na atlas.cz
Pondělí Duben 24 17:54:46 CEST 2006

Ahoj,

neni to nahodou tak ze pomoci cryptoloopu muzete pripojit iso s
libovolnym filesystemem (tudiz i cramfs nebo squashfs)?

Nevim uplne presne jak cryptoloop funguje, ale pokud je to tak ze
nejdrive se data zasifruji a az pak se sifruji tak je to celkem k
nicemu a moc si nepomuzete. Uvedomte si ze po zasifrovani uz se
data vicemene nedaji rozumne komprimovat, protoze by mela mit
"zcela nahodnou povahu". Tudiz jedine k cemu si pomuzete je snizeni
rychlosti.

Ale mozna je cryptoloop chytrejsi a nejdrive komprimuje a az potom
sifruje. Kazdopadne technicky by to jit melo, ale jestli to k necemu
bude netusim.

t.v.