Komprimovany a sifrovany image

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Pondělí Duben 24 18:10:50 CEST 2006

Dne po 24. dubna 2006 17:54 Dracula 007 napsal(a):

> neni to nahodou tak ze pomoci cryptoloopu muzete pripojit iso s
> libovolnym filesystemem (tudiz i cramfs nebo squashfs)?

Ano, docela si umim predstavit jak takove iso pripojit, ale nemam tuseni
jak jej vytvorit. Oba jsou readonly, takze nejde je nejdriv pripojit a pak do
nich teprve cpat data. Umim je vytvorit pomoci mksquashfs ale z nej uz je
hotovy image a nevim jak tam podstrcit to kryptovani.

> Nevim uplne presne jak cryptoloop funguje, ale pokud je to tak ze
> nejdrive se data zasifruji a az pak se sifruji tak je to celkem k
> nicemu a moc si nepomuzete. Uvedomte si ze po zasifrovani uz se
> data vicemene nedaji rozumne komprimovat, protoze by mela mit
> "zcela nahodnou povahu". Tudiz jedine k cemu si pomuzete je snizeni
> rychlosti.
>
> Ale mozna je cryptoloop chytrejsi a nejdrive komprimuje a az potom
> sifruje. Kazdopadne technicky by to jit melo, ale jestli to k necemu
> bude netusim.

Nerozumim, cryptoloop sam nekomprimuje ne?