Komprimovany a sifrovany image

Martin ©pirk martin.konference na seznam.cz
Úterý Duben 25 08:16:36 CEST 2006

Dne po 24. dubna 2006 18:22 Premysl Hruby napsal(a):

> Nejsou to zbytecne komplikace? Vetsinou se k zaloham pristupuje stejne
> jenom read-only (a stejne jste neuvedl jinak) tak proc si to zbytecne
> komplikovat vecmi, ktere podporuji i zapis?

Me readonly bohate staci, ale bohuzel ani to neumim vyrobit tak, aby to bylo
komprimovane a sifrovane zaroven.

> Urcite bude stacit neco ve stylu "tar cz adresar_k_archivaci | gpg
> paramatry" ? Popripade pokud delate opravdu image tak "dd if=/dev/hda |
> gzip -9 | gpg parametry".

Takhle to mam ted. Ale uz se parkrat stalo, ze nekdo potreboval obnovit jeden
soubor, ktery si omylem smazal a rozbalovat ty tary je na pul dne, nehlede na
to, ze je k tomu potreba volne misto. Kdyby se to dalo rovnou primountovat
tak by se mi to libilo vic.

Daląí informace o konferenci Linux