Komprimovany a sifrovany image

Premysl Hruby lin-konf na post.cz
Pondělí Duben 24 18:22:56 CEST 2006

Martin Špirk wrote:

> Ano, docela si umim predstavit jak takove iso pripojit, ale nemam tuseni
> jak jej vytvorit. Oba jsou readonly, takze nejde je nejdriv pripojit a pak do
> nich teprve cpat data. Umim je vytvorit pomoci mksquashfs ale z nej uz je
> hotovy image a nevim jak tam podstrcit to kryptovani.

> Nerozumim, cryptoloop sam nekomprimuje ne?

Nejsou to zbytecne komplikace? Vetsinou se k zaloham pristupuje stejne
jenom read-only (a stejne jste neuvedl jinak) tak proc si to zbytecne
komplikovat vecmi, ktere podporuji i zapis?
Urcite bude stacit neco ve stylu "tar cz adresar_k_archivaci | gpg
paramatry" ? Popripade pokud delate opravdu image tak "dd if=/dev/hda |
gzip -9 | gpg parametry".

-Ph