PPP a bridge

dvorak.ptr na volny.cz dvorak.ptr na volny.cz
Středa Duben 26 15:33:20 CEST 2006

Dobrý den vespolek,
po marném pátrání po netu vás prosím o radu či nakopnutí.
Situace:

Adsl modem v bridge modu na eth0 / je providera - konf. nezměním /
Máme přiděléné čtyři veřejné adresy  x.y.z.w/32
Nejsou rozumně za sebou.
Na routeru mám funkční pppoe, vytvoří se ppp0 a dostane vždy tu
první adresu. Pakety zvenku pro ty zbylé adresy přicházejí na
rozhraní ppp0. Až sem dobré.
Jak dostat ty zbylé tři na eth1, potažmo do switche tak, aby tam
mohly být standardně připojeny tři stroje se zbylými veřejnými
adresami. Bridge jsem zkoušel / nefunguje nad ppp /.
Prosím poraďte nějaké howto.
Díky moc  Petr