PPP a bridge

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Duben 26 16:39:09 CEST 2006

On Wed, 26 Apr 2006, dvorak.ptr na volny.cz wrote:

> Dobrý den vespolek,
> po marném pátrání po netu vás prosím o radu či nakopnutí.
> Situace:
>
> Adsl modem v bridge modu na eth0 / je providera - konf. nezměním /
> Máme přiděléné čtyři veřejné adresy  x.y.z.w/32
> Nejsou rozumně za sebou.
> Na routeru mám funkční pppoe, vytvoří se ppp0 a dostane vždy tu
> první adresu. Pakety zvenku pro ty zbylé adresy přicházejí na
> rozhraní ppp0. Až sem dobré.
> Jak dostat ty zbylé tři na eth1, potažmo do switche tak, aby tam
> mohly být standardně připojeny tři stroje se zbylými veřejnými
> [...]

na eth0 si dejte take tu adresu, co mate na ppp0 a klidne s maskou /32. A
pak jeste udelejte staticke routovani tech zbyvajicich trech adres do
eth0 a tem strojum je pridelte. Jako default gw na nich pak nastavite
adresu rozhrani eth0, cili ta prvni verejna...

Samozrejme muzete na eth0 dat i neverejnou adresu a klidne s maskou /32 a
zbyvajici postup je stejny...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...