Debian Sarge a MySQL - nenastartuje po instalaci

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Srpen 1 09:20:50 CEST 2006

Slavek Banko wrote:
> Máte pravdu, že to vypadá neobvykle. Nebyl nějaký problém při instalaci
> (například nedostatek místa)? Soubor /etc/mysql/my.cnf by totiž měl být
> instalovaný z balíčku mysql-common-4.1. Uživatel debian-sys-maint je
> skutečně vytvářen automaticky při instalaci. Je ale možné, že nebyl
> vytvořen kvůli nedostatečným právům k již existujícím souborům
> ve /var/lib/mysql.
>
> Nechcete pro jistotu nechat balíčky kolem mysql přeinstalovat (aptitude
> reinstall mysql-common-4.1 mysql-server-4.1)?

Bingo, to pomohlo. Je to zajimavy, protoze jsem behem reseni potizi
udelal apt-get remove --purge mysql-server a jeste par dalsich
mysql-<neco> a na filesystemu kontroloval, zda tam neco nezustalo. Jak
vidno, jsou veci mezi nebem a zemi a sediva je teorie... atd. atp. ;-)

Jeste jednou dik za pomoc,
Libor