thnuderbird odmieta pustit 2 profily sucasne

iko iko na kamarad.cz
Úterý Srpen 1 10:02:58 CEST 2006

zdravim,

vysiel oznam o novom thunderbirde (1.5.0.5), tak som ho nahodil. odvtedy
sa mi neda spustit druhy profil (parameter -P nazov_profilu), v prvom
terminali kde je spusteny prvy thunderbird mi napise unknown parameter
-P. ked spustam prvy thunderbird, tak mi na -P nepise ziadnu chybu, aj
spusti ten spravny profil. druhy uz ale nejde a slo mi to. tak som
skusil verziu 2 alpha 1. to iste. tak som skusil naspet verziu 1.5.0.4
(aj 1.5.0.2). a to iste, uz to nejde. zmazal som teda z home adresar
.thunderbird, vyrobil skusobne dva profily a nejde to. kde si este nieco
uklada thunderbird? ma niekto taky problem?

diky...

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises