DVB-T (Re: LCD a obnovovaci frekvence monitoru?)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Srpen 1 23:13:02 CEST 2006

Petr Baláš píše v Ne 23. 07. 2006 v 12:40 +0200:
> [...]

tak ja se zkusim rozvest.

> To je opravdu dost :-(
> Jina VIA desky byly do 15 W, disk narazove taky skoro 15 W, takze to
> bude jeste vic.

ja tu ted mam 78 W, viz nize.

> Pokud date neco dohromady, tak prosim poreferovat o vysledku, casem
> (az tu u nas pobezi DVB-T) bych chtel taky neco takoveho rozbehnout.

Jsem ze Zlina, takze jsem po 6 letech cekani DVB-T uplne vzdal (prijde
sem jednou, mozna, ale asi az za tri roky), ale presto bych rad prispel
trochou pisku do soukoli: pouzivam totiz DVB-S Technisat PCI kartu,
ktera se dela i v DVB-T variante, takze uplne mimo nejsem. K ni mam
prihozene dalsi dve TV karty (analogove, jedna SW a druha HW MPEG2),
grafickou kartu, k tomu velky HDD, Sempron 3100+ a normalni ATX (a asi 4
ventilatory :-). Spotreba pri bezne praci je pod 80W, coz neni tak zle.
A stroj se chova jako videorekorder, tj. zapne se, kdyz ma neco
nahravat, nahraje to, a zase se vypne. Tedy nejede 24x7, ale odhadem tak
3x7. To by mohla byt klicova informace pro ty, co hraji na spotrebu el.
proudu.

Jinymi slovy, spotreba DVB-x karty neni myslim v HTPC klicova, a kdyby
nahodou pro nekoho byla, tak zkuste treba DVB-T USB reseni - to by uz z
principu napajeni nemelo jist vic nez par wattu.

Petr