OT: DVB-T (Re: LCD a obnovovaci frekvence monitoru?)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Srpen 1 23:19:02 CEST 2006

"Ing. Ladislav Jančík" píše v St 26. 07. 2006 v 15:14 +0200:

> Ja si nemyslim, ze by to bylo az tak slozite, a pri vice televizorech v
> rodine, prip. v bytovem dome je to lepsi reseni nez set-top box ke
> kazdemu televizoru.

domnivam se, ze pokud nechcete na vsech televizorech sledovat stejnou
vec v jeden cas, tak potrebujete u kazde TV nejakou "krabicku". Treba
nejaky MythTV frontend.

Ted me ovsem napadla dabelska vec, jak to precejen osidit: do MythTV
stroje dat dve graficke karty a spustit tam dva Myth frontendy - tak by
teoreticky slo na dvou TV (pripojenych na jeden pocitac, ale na ruzne
graf. karty) sledovat nezavisle dva porady.

Petr