xorg a evtouch

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Srpen 4 10:07:26 CEST 2006

Ahoj,
pouzivam xorg 7.0.0 (Debian testing) a pridal jsem do nej driver evtouch
kvuli touchpanelu eGalaxy. Pouziva zarizeni /dev/input/event3. Udalosti,
zejmena 'kliknuti' se vsak predavaji 2x, takze napriklad oznaceni
checkboxu je nemozne.

Experimenty jsem zjistil, ze xserver dostava jeden z kliku pres /dev/psaux
nebo /dev/input/mice. Protoze 'Generic Mouse' je definovana natvrdo nekde
uvnitr xorg (urcite ne v xorg.conf), tak jedine reseni bylo smazat psaux a
mice a nahradit symlinky na /dev/null.

Nevite nekdo:
1. Jak zabranit preposlani udalosti z evtouch pres psaux/mice? Toto by
    bylo idealni reseni, mohl bych pouzivat touchpanel i mys.
2. Jak nastartovat xorg bez Generic Mouse a vyhnout se tak opicarne se
    symlinky
3. Jak spolu vubec souvisi /dev/psaux, /dev/input/mice a /dev/input/eventX?
    Evtouch pouziva volani xf86PostButtonEvent, neni to spatne? Evtouch je
    urceny pro X11, musel jsem poopravit cestuk hlavickovym souborum.

Diky za kazde nakopnuti spravnym smerem.

La'd"a