Scany z venku blokují apache

Neděle Srpen 6 18:35:24 CEST 2006

On Wed, 2 Aug 2006, hafi wrote:

> Všimnul jsem si zpomalení apache, tak jsem nahlédnul do logu a ten byl
> plný hlášení
>
> [Wed Aug 02 15:52:04 2006] [error] [client 222.153.243.x] Invalid URI in
> request \x13BitTorrent protocol

Nějaký dobrodinec rozšířil do světa informaci, že na IP adrese toho
serveru a portu 80 sedí nějaký BitTorrent. Tu adresu máte fixní? Nepatřila
náhodou předtím někomu jinému? Nesdílíte jí s nikým (třeba přes
maškarádu)?

Řešení bude asi dost komplikované a zdlouhavé, budete muset najít
pachatele, nakrmit ho olovem, a pak vysvětlit všem těm otravům, že jde o
omyl...no, možná kdybyste na ten port vystavil nějaký falešný BT se značně
podvratným chováním, tak by třeba přestali otravovat sami...

Jo, jo, ať žije P2P... nejlépe na nějaké hodně vzdálené planetě...