Scany z venku blokují apache

hafi mandrake.user na seznam.cz
Pondělí Srpen 7 16:28:47 CEST 2006

Pavel Kankovsky píše v Ne 06. 08. 2006 v 18:35 +0200:

> Nějaký dobrodinec rozšířil do světa informaci, že na IP adrese toho
> serveru a portu 80 sedí nějaký BitTorrent. Tu adresu máte fixní? Nepatřila
> náhodou předtím někomu jinému? Nesdílíte jí s nikým (třeba přes
> maškarádu)?
>
> Řešení bude asi dost komplikované a zdlouhavé, budete muset najít
> pachatele, nakrmit ho olovem, a pak vysvětlit všem těm otravům, že jde o
> omyl...no, možná kdybyste na ten port vystavil nějaký falešný BT se značně
> podvratným chováním, tak by třeba přestali otravovat sami...

> [...]

Ano je to adresa routeru za kterou je schováno asi 17 uživatelů jednoho
malého poskytovatele. Instaloval jsem mu před asi 3 měsícema router a
teno problém se tam objevil až teď. Apache je tam pouze pro zobrazování
statistik stahování a diagnostických nástrojů, takže je to zatím na
jiném portu, ale ideální  to není.

--
Zdeněk Havlát

# Netvrdím že vím, jen se snažím pomoci.
# RFC1149 - Tam kde WiFi nestačí