KOMERCE: Re: OT: platba za verejnou ip

Petr Klíma Petr.Klima na madeta.cz
Středa Srpen 9 11:43:51 CEST 2006

> ==> IP telefon (hardwarovy) zdarma nesezenete. A zivit drahe a velke PC
> jenom kvuli telefonovani taky neni uplne idealni :-)
>

> ==> Technokrati uz by davno na ipv6 presli... Osobne bych tipoval, ze
> prave proto, ze firmy neridi technokrati, vyuzivaji stale ipv4. Rekl
> bych, ze zadny manazer nebude prilis ochotny cpat statisice (miliony?) v
> materialu a casu lidi do kompletniho prekopani site, pokud ho
> nepresvedcite, ze je to nutne. A ono se presvedcuje tezko bez padnych
> argumentu.
>

> ==> V teto debate jde jeste o nejake argumenty? Mne tak trosku prislo,
> [...]

Děkuji Vám jmenovče že jste mne podpořil.
Zatím prostě není zájem, firmám ipv6 nepřináší větší výhody než jsou
náklady na přechod.
V naší firmě je ICT služba pro výrobu, ne hlavní obor firmy ...
Jako jedni z prvních jsme meli EDI (elektronická výměna faktur a
dodáků), v době kdy o tom ostaní jen četli. Prostě to bylo dobré pro
obchod tak se to udělalo. Ipv6 to zatím neni.

    Petr Klíma