KOMERCE: Re: OT: platba za verejnou ip

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Srpen 9 11:36:25 CEST 2006

Petr Klima <mailto:klima na thenet.ch> wrote:
> Hezky plamenny den,

> ==> IP telefon (hardwarovy) zdarma nesezenete. A zivit drahe
> a velke PC
> jenom kvuli telefonovani taky neni uplne idealni :-)

	Pokud to PC bude virtuální, kupodivu nesežere ani o halíř do ICT
více než doposud...:-) A věřte, že virtuální VoIP ústřena je věc v těchto
končinách vcelku obvyklá...

> prave proto, ze firmy neridi technokrati, vyuzivaji stale ipv4. Rekl
> bych, ze zadny manazer nebude prilis ochotny cpat statisice
> (miliony?) v materialu a casu lidi do kompletniho prekopani site,
> pokud ho nepresvedcite, ze je to nutne. A ono se presvedcuje tezko
> bez padnych argumentu.

	=> kvalitní analýza, kterou samozřejmě musí zadavatel zaplatit... (a
tomu se to zpravidla nechce a proto pak říká, jak je něco složité nebo
nejde).

> ==> V teto debate jde jeste o nejake argumenty? Mne tak trosku prislo,
> ze uz jste zpet u klacku a inzultovani oponenta :-)

	No hlavně, kromě "problémů mezi židlí a klávesnicí" jsem nepochopil
žádný jiný, který vysvětluje, proč je ve výrobním podniku problém přejít na
IPv6 (možná jen hůře chápu Vaše myšlenky)... a o inzultaci rozhodně nejde...
dávno jsem vyrostl z toho, že někoho přesvědčuju o jiné pravdě než je jeho
víra... - buď jste si z debaty nějaké postřehy aplikovatelné na Vaši činnost
odnesl nebo ne...

PS: To (ne)zalamování nebylo úmyslné, stávkoval můj MUA...:-(