Problem se zamky v NFS (malicko delsi)

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Středa Srpen 9 17:41:35 CEST 2006

Jiri Kosina napsal:

>http://lists.suse.com/archive/suse-oracle/2003-May/0029.html
>http://lists.suse.com/archive/suse-oracle/2003-May/0030.html
>http://lists.suse.com/archive/suse-oracle/2003-May/0032.html

Diky za rychle navedeni na zajimavou diskusi.

Dlouho jsem procital prispevky (ponekud potrhany thread) v konferenci ale
moc moudrej z toho nejsem, protoze:

- Pokud se jedna o principialni neschopnost NFS serveru v Linuxu uspokojit
zpusob zamykani pouzivany Oraclem, proc mi to sakra bez problemu chodilo v
tom Slackwaru s 2.6 kernelem ?
- Pokud se jedna o SuSE patch v kernelu (Polyserve), proc mi to nechodi s
vanilla kernelem stazenym z kernel.org (jak jsem psal, SuSE kernel
nepouzivam) ?

Neni ta SuSE uprava spis nekde v userland kodu ?

M. Vancl