Zprovozneni ZOPE

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 10 17:06:46 CEST 2006

> From: Petr Vyhnal [mailto:konfera na simerion.net]
> zacinam byt trochu zoufaly. Na jednom starickem serveru odesel skoro
> vsechen HW. Nicmene na nem stale jeste bezela prastara aplikace napsana
> v Zope. Inu, rekl jsem si ze, kdyz mam aspon data, zprovoznim aplikaci
> na jinem serveru. Nicmene se nejak nedari. Prosel jsem postup upgrade
> popsany na strankach Zope, ale stale nic. Po rozbehnuti noveho Zope jsem
> prekopiroval stare Data.fs* a doufal, ze bude vse OK. Ovsem chyba lavky.
> Neni. Pokud se naloguju do manage rezimu, sice vidim slozku a podslozky

A proc tam davate 2.6? Mate tam do ni dane vsechny produkty? A chodi ty
produkty? Neni to provazane s nejakymi knihovnami? Jsou vsechny zmeny ve
zdrojacich provedeny i na te 2.6? To toho puvodniho zopa fakt vubec nikde
nemate? Mate nekde export v zexp?

Mimochodem, ja mam po letech udelanou "putovni" zopi instalaci (taky na
2.5.1), kde akorat zmenim promenne ve spoustecich skriptech, a bezne ji
prohazuji linux/windows 8-)

JL.