Zprovozneni ZOPE

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Čtvrtek Srpen 10 18:53:31 CEST 2006

>A proc tam davate 2.6? Mate tam do ni dane vsechny produkty? A chodi ty
>produkty? Neni to provazane s nejakymi knihovnami? Jsou vsechny zmeny ve
>zdrojacich provedeny i na te 2.6? To toho puvodniho zopa fakt vubec nikde
>nemate? Mate nekde export v zexp?
>
>Mimochodem, ja mam po letech udelanou "putovni" zopi instalaci (taky na
>2.5.1), kde akorat zmenim promenne ve spoustecich skriptech, a bezne ji
>prohazuji linux/windows 8-)
>
>JL.

No mel jsem takovou ideu, ze pouziju distribucni verzi, ale uz me to
zacina prechazet. Mozna zkusim nejak priohnout tu 2.5.1, ktera je na te
stare masine, teda spis na HDD ze stary masiny, protoze z ni nic vic
nezbylo. Kazdopadne daji se nekde najit nejake smysluplne logy, kde by
se clovek docetl ne jenom to, ze byla chyba na radku bla bla v modulu
bla bla, ale co presne se tam stalo a co mu vadi? V logach zope sem
nasel jen logovani pristupu na web, coz neni zrovna dostacujici pro
tuhle situaci.

rudiik