Zprovozneni ZOPE

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Srpen 11 11:22:38 CEST 2006

> From: Petr Vyhnal [mailto:konfera na simerion.net]

> No mel jsem takovou ideu, ze pouziju distribucni verzi, ale uz me to
> zacina prechazet. Mozna zkusim nejak priohnout tu 2.5.1, ktera je na te
> stare masine, teda spis na HDD ze stary masiny, protoze z ni nic vic
> nezbylo. Kazdopadne daji se nekde najit nejake smysluplne logy, kde by
> se clovek docetl ne jenom to, ze byla chyba na radku bla bla v modulu
> bla bla, ale co presne se tam stalo a co mu vadi? V logach zope sem
> nasel jen logovani pristupu na web, coz neni zrovna dostacujici pro
> tuhle situaci.

Spustte debug rezim /var/zope/start -D

Tu 251 nepriohybejte, pokud je distribucni, obsahuje svuj python, ktery mi
jede i na dnesnim systemu (symlink na chybejici pradavnou verzi systemove
knihovny si snadno vytvorite z te dnesni - uvidite na vypisu z debug
rezimu). Jenom zkompilujte to co se tam kompilovalo drive (treba
databazoveho adapteru knihovny a pod.)

JL.