jak na ssh tunel a ftp?

hafi mandrake.user na seznam.cz
Pátek Srpen 11 16:26:09 CEST 2006

Jaroslav Lukesh píše v Pá 11. 08. 2006 v 10:04 +0200:
> Dobrý den,
>
> Mám ssh přístup na stroj s veřejnou IP, ve vnitřní síti ftp server. Pokouším
> se na něj rozjet ftp tunel. Přihlásím se na ftp server, ale při přechodu ftp
> klienta do pasivního režimu tam podezřele dlouho setrvává a není schopen
> přečíst ani obsah adresáře. Tedy datový kanál se neprotlačí.
>
> Podotýkám, že jsem zkoušel kdeco, nastavit datový kanál jako remote i local
> a pod.
>
> Stačí mi uvést jak připojit lokální/remote porty nebo nakopnout link
> (google/jyxo mi nepomohli).
>
> Děkuji moc, JL.

Dobrý den.
Pokud vím, tak udělat ssh tunel pro ftp není možné, protože ftp otevírá
při spojení jiné porty které Vám už tím tunelem neprojdou.

Řešením je, pokud máte přístup k firewallu, přesměrování portů. Nebo
použít scp, sshfs.

--
Zdeněk Havlát

# Netvrdím že vím, jen se snažím pomoci.
# RFC1149 - Tam kde WiFi nestačí