jak na ssh tunel a ftp?

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Pátek Srpen 11 16:05:58 CEST 2006

On 8/11/06, Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> wrote:
> Dobrý den,
>
> Mám ssh přístup na stroj s veřejnou IP, ve vnitřní síti ftp server. Pokouším
> se na něj rozjet ftp tunel. Přihlásím se na ftp server, ale při přechodu ftp
> klienta do pasivního režimu tam podezřele dlouho setrvává a není schopen
> přečíst ani obsah adresáře. Tedy datový kanál se neprotlačí.
>
> Podotýkám, že jsem zkoušel kdeco, nastavit datový kanál jako remote i local
> a pod.

To IMHO nepujde. FTP pouziva dve spojeni - jedno ridici a druhe datove
ktere se otevre az v pripade potreby na nahodnem portu. Aktivni a pasivni
tusim ze jen meni z ktere strany se to datove spojeni otevre.

Je nezbytne nutne pouzit ftp? (Win)scp je prima vec :-)

--
Petr Balas - petr.balas at gmail dot com