USB dalk. ovladani Ati remote wonder (X10), FC5 a konflikt s lirc

iko iko na kamarad.cz
Čtvrtek Srpen 17 12:51:26 CEST 2006

ja som to kedysi mal s niecim od redhatu. ten modul atiusb neni vhodne
na to co chces, je to na ovladanie sipkami v Xoch. na pouzivanie v lirc
si musis skompilovat iny modul, niekde som ho nasiel, uz neviem kde.
bola v nom aj chyba, som ho upravoval a potom mi to v pohode chodilo. ak
bude zaujem, mozem potom doma popozerat co to bolo. ale urcite to rastie
niekde na sourceforge.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises