USB dalk. ovladani Ati remote wonder (X10), FC5 a konflikt s lirc

Miroslav Pragl lists.subscriber na pragl.cz
Čtvrtek Srpen 17 13:34:35 CEST 2006

JJ,presne tak se to chova - ja chci mapovat cudliky na DO pres irkick/lirc,
na ovladani oken mam mys .

Ten modul o kterem pises je neco jako ati_usb (nejsem u toho compu takze
pisu z hlavy) z lirc. Ja jen ze radsi zustavam u balicku a kompiluju jen to
co proste jinak nejde (momentalne pouze jadrny modul pro DVB-T prijimac).
Asi mi nic nezbyde, kurnik sopa.

MP