problem se Samba PDC po zmene IP adresy

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Srpen 18 10:51:41 CEST 2006

Dne Thu, Aug 17, 2006 at 09:02:16PM +0200, Zdenek Pizl napsal:

> to je zapoznamkovane tim strednikem, nebo ne?

OK, ja vetsinou radky, ktere jsou uplne mimo konfiguraci nemivam.

> tohle myslite jak? Domenu (DNS jsme byli nuceni zmenit) domena
> (WORKGROUP) ve windows je/bude stejna ...

jasne, ale melo by jit v ramci DNS resolvnout PDC.example.com a po
novu rekneme PDC.novyexample.com. Aby to chodilo spravne, je nutne, aby
klient dokazal expandovat jmeno z PDC na PDC.novyexample.com. Prusvih by byl
u AD, kde stanice znaji cele jmeno, tedy PDC.example.com, ale to myslim u
samby nenastane.

Urcite si pomuzete, kdyz na sambe povolite wins suport a klinetum budete
posilat wins server s IP te samby.

> to je zajimave, muzete to rozvest? Mohu totiz pouzit i jiny nez lokalni
> (open)LDAP server (lokalni je jen readonly kopie)
>
> Vlastne tam puvodne byl jiny server, ale kvuli komplexnosti sluzeb jsem
> to na testovaci siti prehodil na tu lokalni readonly kopii.

Jde o tom, ze pres smbpasswd -w se ukladaji nektere udaje o ldap serveru,
ucite cele DN admina, ted cn=Manager,dc=example,dc=com a myslim ze i IP, je
to kvuli tomu, aby samba pri vice password backendech mohla vybrat spravne
prihlasovaci udaje. A pokud se sahne jen do smb.conf, muzete byt mimo
synchronizaci s secrets.tdb a do ldap se neprihlasite.

zdravim
dan