Pomale vytvareni image

Kovář Jan jan-kovar na meggle.cz
Pátek Srpen 18 08:39:13 CEST 2006

Dobry den.

Zalohuju image disku na server. Spoustim:

dd if=/dev/hda1 | gzip | cat > /mnt/notebooky/hda1.iso.gz

Pricemz /mnt/notebooky je share na Windows 2003 R2 Std. ed.
Jenze to leze zoufale pomalu. Uz to bezi 14 hodin, partition ma 10GB
a soubor ma ted zrovna velikost 6.4GB a pomalinku roste.
Na cilovem disku je nejakych 160 GB volneho mista. Kdyz na nej
zkusim zapsat tak to bezi primerene rychle. Kdyz se divam na
ledku od disku toho notebooku, ze ktereho leze ten image, tak ta jen
poblikava, maximalne se na dve sekundy rozblika rychleji a pak
je zase treba deset sekund mrtvo.
Na tom notebooku jsem nabootoval Knoppix, nejaka posledni
verze stazena vcera z netu. Zkousel jsem i parametr
bs=neco u toho dd, ale vysledek zadny.
Mate nekdo nejaky tip?

Diky

TNX