problem se Samba PDC po zmene IP adresy

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Srpen 26 23:22:53 CEST 2006

Dne Fri, Aug 18, 2006 at 05:20:39PM +0200, Zdenek Pizl napsal:

>   wins support = yes

plus v dhcp mit nastaveno option netbios-name-servers v dhcp.

> aha, to zni jako prijatelne vysvetleni, proc se to rozes^H^Hbije. A jak
> tam tedy vnutit spravne udaje? Tim smbpasswd -w <heslo> ?

Jo jo, premyslel jsem o tom, ale kdyby komunikace s LDAP byla spatna, tak by
se nepodarilo vlozit stanici do domeny, tohle nebude spravny smer uvah.

Potom uz zbyva jedine ze by se nejak zahadne zmenilo SID serveru.

net getlocalsid
net setlocalsid

zdravim
dan