Levna grafika pro PCI-E x16, Xorg 7.0.0 (Radeon X300-SE)

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Neděle Srpen 20 23:20:07 CEST 2006

Dne pátek 18 srpen 2006 18:47 Petr Šobáň napsal(a):
> Já jsem zastáncem nvidií nikdy jsem neměl problémy s ovladači od
> výrobce, kromě přechodu na nové X kdy mu trochu trvalo to opravit.
>
> Ati se mě nějak nelíbí rozcházel jsem ji a byl to porod s těmy ovladači
> od ati.

Zajímavé, že já jsem nikdy žádný porod s proprietárními ovladači ATI nezažil a
že jsem je instaloval na pěkných pár strojů, včetně notebooků. Navíc tazateli
šlo o 2D a přehrávání videa, na což mu naprosto stačí opensource ovladač v
xorg. A kdyby ne, tak opensource 3D akcelerace chodí už velmi dobře až po
X850.

Ctirad