Levna grafika pro PCI-E x16, Xorg 7.0.0 (Radeon X300-SE)

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Srpen 23 10:30:52 CEST 2006

Ctirad Fertr napsal(a):

> Zajímavé, že já jsem nikdy žádný porod s proprietárními ovladači ATI nezažil a
> že jsem je instaloval na pěkných pár strojů, včetně notebooků. Navíc tazateli
> šlo o 2D a přehrávání videa, na což mu naprosto stačí opensource ovladač v
> xorg. A kdyby ne, tak opensource 3D akcelerace chodí už velmi dobře až po
> X850.
>
> Ctirad

Samozřejmě ATI chodí normálně, ale pokud potřebujete pro hry opengl tak
jsem s rozchozením ovladačů od výrobce měl problémy.

PS. Nevím jak je to teď - bylo to pro FC4 nakonec jsem našel balíček
přímo pro FC4 originál od výrobce nechtěly chodit.

Jinak ATI nepoužívám takže nevím ani v jakém je to teď stádiu.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Všichni rádi stárneme, když je nám osmnáct let.
		-- Hubbard