cteni hodnot z tcp portu

linux na edoras.cz linux na edoras.cz
Pondělí Srpen 21 14:12:33 CEST 2006

Dobry den

Potrebuji donutit server, aby poslouchal na nejakem portu a veskera
data, ktera na tento port prijdou, aby zapsal do souboru.
Nejprve jsem si myslel ze to vyresim pres xinetd, ale ted kdyz to
studuju tak si nejsem jisty zda moje uvaha byla spravna. Domnival jsem
se, ze donutim xinetd server aby poslouchal na portu a pri prichodu
pozadavku na port aby spustil nejaky bash skript, ktery jen zapise vse
co dostane na vstup do vystupniho souboru, ale nejak se mi to nedari.
Lze tohle udelat pres xinetd server? Pripadne existuje nejaka jina cesta
jak tohoto dosahnout?

Diky

Jirka Mares