CMI 8738 a server Jack

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Neděle Srpen 27 15:24:36 CEST 2006

Dne sobota 26 srpen 2006 17:53 HonzaRezna napsal(a):
> Dobrý den, díky za odpověď, ptal jsem se na stejnou věc už na ABClinuxu,
> ale kromě Vás mi už nikdo jiný neodpověděl, takže nemám stále to, co
> potřebuju.

Jakto,  že nemáte to, co potřebujete? Nenapsal jsem to dost jasně?

t> Midi budu řešit později, v tuto chvíli potřebuju právě jen
> čerstvý fungující konfigurák, se ketrým běží jack na této zvukovce

Proboha na co nějaký konfigurák. Myslíte, že v tom nějaké tajné zaklínadlo?
Prostě spusťte jacka ručně nebo přes qjackctl v defaultním nastavení pouze s
udáním device a frekvence 44100Hz a když to bude fungovat,  tak tam přidejte
RT režim. Pokud systém během kteréhokoliv z kroků sletí, tak vyměňte alsu,
jádro nebo obojí za nějaké nezabugované.

Ctirad