CMI 8738 a server Jack

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Úterý Srpen 22 15:23:22 CEST 2006

Dne neděle 20 srpen 2006 20:42 HonzaRezna napsal(a):

> Dobrý večer, nemáte nědo vyřešenou zvukovku CMI 8738?

Dobrý i Vám. Ano, kdysi jsem jí používal, takže jsem jí asi "vyřešenou" měl ;)

BTW, buď mám dejavu nebo jsem na tenhle dotaz už před časem odpovídal.

> 00:0b.0 Multimedia audio controller: C-Media Electronics Inc CM8738 (rev
> 10) Alsa jede. Jenže když spustím qjackctl, bezpečně ztuhne celý systém,

Jestli zatuhne celý systém, zkusil bych změnit jádro.

> resetuju a pak se bojím o data ve svém /home.
> .jackdrc vypadá takto:
> /usr/bin/jackd -R -P1 -dalsa -dhw:0 -r96000 -p2048 -n2 -m -H -M -I1 -O3

CMI8738 neumí 96kHz. Zbytek teď z hlavy nejsem schopen identifikovat.

> S tímto nastavením mi výborně funguje pitomý integrovaný Realtek typu
> via8237 (nebo co to je). Jenže já potřebuju kartu s midi výstupem, takže
> jsem se spolehl na tu C-media.

Jak souvisí MIDI s jackem? Není přece žádný problém používat na audio
onboardovku a MIDI honit přes něco jiného. Já mám třeba tři různé MIDI
interfacy, jeden na zvukovce, jeden na USB a jeden na RS232, které používám
paralelně.

> Ať ten qjackctl nastavím jak chci,
> výsledek je jenom jeden. Dělám někde chybu nebo je opravdu s jackem
> nekmpatidebilní?

Nekompatibilní určitě není. Používal jsem jí s jackem už tak přede dvěma lety
zcela bez problémů než jsem si koupil jinou.

Ctirad