CMI 8738 a server Jack

HonzaRezna honzarezna na seznam.cz
Sobota Srpen 26 17:53:32 CEST 2006

Dobrý den, díky za odpověď, ptal jsem se na stejnou věc už na ABClinuxu,
ale kromě Vás mi už nikdo jiný neodpověděl, takže nemám stále to, co
potřebuju. Midi budu řešit později, v tuto chvíli potřebuju právě jen
čerstvý fungující konfigurák, se ketrým běží jack na této zvukovce

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.12-12mdk #i686 AMD Duron(tm) 2200 MHz GNU/Linux