XFCE4 - Desktop manager

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Úterý Srpen 22 15:41:56 CEST 2006

On Tue, 22 Aug 2006 05:12:23 +0200
"Jan Vondrak" <frkj na softnov.cz> wrote:
> DDV.

DD

> Jsem zacatecnik a na notebook jsem si nainstaloval Debian a na nej xfce4. Bohuzel nevim, jak na nem dostat ikony na plochu, to tam proste nejde. Debiani balicky mam aktualni, ale s tema je to tak s rocnim zpozdenim. Na backports taky neni novy xfce (4.4 uz ma desktop manager defaultne v sobe). I kdyz me by stacila podpora ikonech na plose, jinak jsem spokojenej :-)
> Poradte, pls a nepiste, ze jsem looser a lama ;-)

Ste looser a lama ! :D Ne vsak vetsi nez ostatni, dokonce ne vetsi nez nekteri spravci balicku. Nevim jak je to v debianu, ale podpora ikonek na plose je diky novemu spravci souboru v xfce. Ten se jmenuje Thunar. Pokud ted kompilujete balicek xfdesktop, je treba ho kompilovat s podporou Thunaru !! Je to implicitni volba a mam pocit ze sumar configure scriptu ignoruje, zda pritomny thunar je nebo neni.

Pokud mate takto spravne zkompilovany xfdesktop, v nastaveni plochy mate o volbu navic. Na plose pak muzete zobrazit Zadne ikony / ikony spustenych aplikaci / ikony spoustece (ci jak se ty volby jmenuji)

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz       www.radioakropolis.cz            hash.webjet.cz
ICQ: 107760454          JABBER: mcbig na jabber.cz   MSN: ondra.tu na atlas.cz