XFCE4 - Desktop manager

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Srpen 22 22:31:08 CEST 2006

On Tue, Aug 22, 2006 at 05:12:23AM +0200, Jan Vondrak wrote:
> DDV.
> Jsem zacatecnik a na notebook jsem si nainstaloval Debian a na nej
> xfce4. Bohuzel nevim, jak na nem dostat ikony na plochu, to tam proste
> nejde. Debiani balicky mam aktualni, ale s tema je to tak s rocnim
> zpozdenim. Na backports taky neni novy xfce (4.4 uz ma desktop manager
> defaultne v sobe). I kdyz me by stacila podpora ikonech na plose,
> jinak jsem spokojenej :-)
> Poradte, pls a nepiste, ze jsem looser a lama ;-)

Ahoj,

jsi looser a lama, protoze nezalamujes radky ;-). Na desktop doporucuji
debian sid (unstable), aktualizace drzi krok s vyvojari. V prostredi
gnome na tebe koukne ikonka jako na jinem systemu (TM) s upozornenim na
nove aktualizace (jmenuje se to update manager, puvodne napsany pro
ubuntu). Zatim mam na sidu xfce verze 4.3.90.2 coz je asi oznacovano
take jako xfce 4.4 beta2...

-- Dalibor
P.S. X-MimeOLE: Produced By Microsoft Exchange V6.0.6603.0