mplayer, tv a zvuk

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Pondělí Srpen 28 10:52:22 CEST 2006

Zdravim,

Sun, Aug 27, 2006 at 05:55:16PM +0200  Michal Vojan napsal:
> nedokazu si poradit s nastavenim zvuku pri sledovani tv v mplayeru. Prestoze
> mplayer pri spusteni napise "Audio: no sound", zvuk mi bezi, ale nedokazu
> regulovat hlasitost. Pokud prehravam nejaky soubor, tak s tim problem neni.
> Vystup zvuku z tv karty jsem poslal kablikem na aux vstup zvukovky. Jeho
> hlasitost tak muzu regulovat pomoci mixeru (kmix nebo alsamixer) na savli
> AC97 nebo PCM. Jak toho ale docilit v mplayeru? Vim, ze obecne lze
> regulovat hlasitost bud na zvukove karte nebo primo na TV karte, coz se mi
> [...]

Napadaji me dve moznosti - zkusit nejak premluvit mplayer, aby si myslel, ze
ma zvukovy vstup a tudiz umoznil regulaci hlasitosti, anebo zkusit rozjet
prijimani zvuku digitalne ("vnitrkem"). K nekterym kartam je na to tusim alsa
modul, nebo tak neco.

S pozdravem,
--
.---------    Tomáš Janoušek   a.k.a. Liskni_si    ---------.