mplayer, tv a zvuk

Michal Vojan mysutka na seznam.cz
Pondělí Srpen 28 12:41:59 CEST 2006

Majkls wrote:

> jelikož to je analogové mixování, tak jedině přes mixéra v menu
> desktopu. mplayer s tím nesouvisí. to by musel bejt asi soft přímo na tv
> karty.

Ne ne, jde to. Slo to, tak to musi jit zas. Jenomze ted jsem provedl
upgrade, a audio z tv karty jsem misto do CDin jedny zvukovky zastrcil do
AUX druhy zvukovky a ted to nechce znovu behat.
Pokud mplayer neumi menit hlasitost primo na tv karte (coz by se mi asi
libilo vic), tak mi to bude stacit aspon na te zvukovce. Jestli s tim je
spojen ten parametr -mixer-channel, tak bych rad znal tu hodnotu, kterou
tam mam doplnit. Podle manualu jsem se dival i do uvedeneho zdrojaku, kde
maji ty hodnoty byt vypsane. Neco tam uvedeno je, ale AC97 se tam nikde
nevyskytuje, PCM na to vliv nema, tak uz nevim, co s tim.

Jinak kdetv tohle krasne umi, muzu si vybrat, jestli regulovat hlasitost na
tv karte nebo na zvukovce, jenze zase je v Xorg nejak nefunkcni Xvideo,
takze slysim zvuk, ale vidim jen modrou obrazovku.