podpora SATA

Pavel Pivonka pavel.pivonka na centrum.cz
Neděle Prosinec 3 11:03:51 CET 2006

 Cau, mam drobnej problem. Potrebuju zkompilovat kernel. Chci to delat
BEZ intrd. To by nebyl problem, ale je to na notebooku Fujitsu Siemens
3205 a tam je SATA hdd. Nekde delam chybu a tak mi to nebootuje.
Presneji to pise, ze nemuze pripojit /. Vyjmenujete nekdo, na co musim
dat pozor a nezapomenout? FS a dalsi veci mam build-in v kernelu, ale na
neco jsem zjevne zapomenl. Kdyby jste mel nekdo zkusenosti s Intel
Corporation PRO/Wireless 3945ABG, tak to take ocenim Díky za radu.

Pavel