podpora SATA

Petr Uzel petr.uzel na centrum.cz
Neděle Prosinec 3 15:34:14 CET 2006

Dne neděle 03 prosinec 2006 11:03 Pavel Pivonka napsal(a):
>  Cau, mam drobnej problem. Potrebuju zkompilovat kernel. Chci to delat
> BEZ intrd. To by nebyl problem, ale je to na notebooku Fujitsu Siemens
> 3205 a tam je SATA hdd. Nekde delam chybu a tak mi to nebootuje.
> Presneji to pise, ze nemuze pripojit /. Vyjmenujete nekdo, na co musim
> dat pozor a nezapomenout? FS a dalsi veci mam build-in v kernelu, ale na
> neco jsem zjevne zapomenl. Kdyby jste mel nekdo zkusenosti s Intel
> Corporation PRO/Wireless 3945ABG, tak to take ocenim Díky za radu.
>
> Pavel

Ahoj, zkontrolujte, jestli mate v kernelu zakompilovane (tj. ne jako modul)
toto :
* Device Drivers -> SCSI device support -> SCSI low-level drivers -> Serial
ATA (SATA) support + odpovidajici radic

* Filesystem na / partition natvrdo zakompilovany do kernelu

Dale by _nemelo_) byt v kernelu (aspon podle helpu) :
* Device drivers -> ATA/ATAPI/MFM/RLL support -> Support for SATA ...

Vyse uvedene se tyka kernelu 2.6.18. Navic nejsem zadny kernelovy odbornik,
takze me prosim berte s rezervou (SATA disky mi ale funguji... :) )

S pozdravem
--
Petr Uzel
petr.uzel na centrum.cz