Nejede internet DSL od UPC v Mandriva 2007, pocitac pripojen, ale nenormalne pomalu nacita www str.

Robert Rezek robert.rezek na mac.com
Neděle Prosinec 3 22:22:30 CET 2006

Dobrý den,
Mám Madriva 2007 free edici, nastavený DSL pro UPC tak, že mi ikona dole na
liště ukazuje připojen, ale při loadování www stránek to trvá věčnost, při
monitorování připojení to prostě dost dlouhou dobu nestahuje data, pak to
začne načítat a stránky načte, problém je, že to často takto přerušuje a
internet je tak vlastně nepoužitelný. Na jiném počítači internet přes O2
běhá dobře. Je nějaké nastavení, které je specifické pro UPC a je třeba jej
uplatnit?
Díky
Robert Rezek