Nejede internet DSL od UPC v Mandriva 2007, pocitac pripojen, ale nenormalne pomalu nacita www str.

jan beitl jan.beitl na gmail.com
Pondělí Prosinec 4 11:07:22 CET 2006

DD,
modem mate pripojeny pres USB ci ethernet ? Dostal jste kabelový modem
Motorola SB 51xx ?
Ja jel do 10/2006 pres Karneval ( podobne pripojeni ), modem - PC pripojeno
pres ethernet ( nastaveno jako eth0 pres DHCP ), vse bezelo v poradku a
rychle. Pres USB jsem to nezkousel, ale obecne maji Motorola modemy MAC
zamky, u UPC se to snad musi hlasit operatorovi aby provedl zmenu, u
Karnevalu stacil reboot kabeloveho modemu ( vyp./zap z el. napajeni ). Pak
modem nacetl novou MAC adresu a jelo to ...
HonzaB