Mailscanner + Mailwatch

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 7 20:46:58 CET 2006

Dne 7.12.2006 7:53 Linux Konference napsal:

> nema nahodou nekdo z Vas rozchozenou vyse uvedenou kombinaci aplikaci a to
> _vcetne_ sa-learn, ktere se nachazi v Mailwatch ? Mam posledni verze obou
> programu, vetsina funkci je dotazena do konce a funguje. Ovsem sa-learn do
> spamassassina se mi zprovoznit nepodarilo.

Co znamena, ze se to nepovedlo zprovoznit? Uceni neni efektivni? Spustite
(treba kazdy den rano pres crona jako to mam ke sve spokojenosti doma ja)
sa-learn --spam --dir /kde_jsou_spamy
sa-learn --ham --dir /kde_jsou_ciste_maily

a spamass. se nauci jak ciste zpravy, tak spamy - aby melo "uceni" nejaky
efekt musi byt nauceno urcite mnozstvi mailu - tusim udanych
bayes_min_ham_num a bayes_min_spam_num.

MiZi
--
 mizi(zavináč)mzidek.net