Mailscanner + Mailwatch

Petr Hvezda konference na unistav.cz
Pátek Prosinec 8 09:28:42 CET 2006

sa-learn jako takove mi funguje dobre... Mailwatch je vlastne web-frontend,
ve kterem se da efektivne ucit SA co je spam a co je ham. Jde mi o to, ze
pres tento fontend mi to nefunguje. Pres

sa-learn --spam --dir /kde_jsou_spamy
sa-learn --ham --dir /kde_jsou_ciste_maily

mi to funguje dobre, stejne jako samotne testovani prichozich mailu SA
pomoci bayes. Chtel jsem jen trochu sofistikovanejsi reseni, proto jsem
nainstaloval mailscanner + mailwatch v domeni, ze mu budu predhazovat spamy
a hamy pres ono webove rozhrani.

Ptam se tedy jestli to zde nekomu funguje a byl by schopen me nakopnout jak
na to. Postupoval jsem presne podle manualu, ale takto to proste nejde... a
uceni pres crona, nebo rucambo me moc nebavi, i kdyz netvrdim, ze je to
neefektivni.

Diky Petr Hvezda

Co znamena, ze se to nepovedlo zprovoznit? Uceni neni efektivni? Spustite
(treba kazdy den rano pres crona jako to mam ke sve spokojenosti doma ja)
sa-learn --spam --dir /kde_jsou_spamy
sa-learn --ham --dir /kde_jsou_ciste_maily

a spamass. se nauci jak ciste zpravy, tak spamy - aby melo "uceni" nejaky
efekt musi byt nauceno urcite mnozstvi mailu - tusim udanych
bayes_min_ham_num a bayes_min_spam_num.