net-snmp a mereni vice jader cpu]

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Prosinec 8 00:00:25 CET 2006

Jan Martinu wrote:
: nevite nekdo, jak merit zatizeni vice cpu resp. vice jader cpu pres snmp
: a kreslit podle toho graf (mrtg) ?
: Dari se mi to jen pro jeden cpu resp. jedno jadro, ale ne pro vic.

	Ja jsem si napsal skript nad /proc/stat, ktery volam ze snmpd
pres "exec", a vystup kreslim do grafu. V podstate staci (na 2.6)
brat prvni radek /proc/stat, a jen ta cisla vhodne poscitat. Ja napriklad
na

http://www.linux.cz/stats/mrtg-rrd/cpu.html

kreslim jednou barvou systemovy cas (vcetne irq a softirq) a druhou
barvou vsechno, kdy CPU nebyl v klidu (cili soucet vseho krome idle a iowait).

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |