net-snmp a mereni vice jader cpu]

Jan 'yanek' Bortl yanek na ya.bofh.cz
Pátek Prosinec 8 00:44:26 CET 2006

On Pá, 08 pro 2006, Jan Kasprzak wrote:
# Jan Martinu wrote:
# : nevite nekdo, jak merit zatizeni vice cpu resp. vice jader cpu pres snmp
# : a kreslit podle toho graf (mrtg) ?
# : Dari se mi to jen pro jeden cpu resp. jedno jadro, ale ne pro vic.
#
# 	Ja jsem si napsal skript nad /proc/stat, ktery volam ze snmpd
# pres "exec", a vystup kreslim do grafu. V podstate staci (na 2.6)
# brat prvni radek /proc/stat, a jen ta cisla vhodne poscitat. Ja napriklad
# na
#
# http://www.linux.cz/stats/mrtg-rrd/cpu.html
#
# kreslim jednou barvou systemovy cas (vcetne irq a softirq) a druhou
# barvou vsechno, kdy CPU nebyl v klidu (cili soucet vseho krome idle a iowait).

Kdyz jsme u toho vykreslovani, mohu se zeptat na zaklade jakych udaju se
kresli diskove zatizeni ? Respektive jestli u kazdeho disku je predem urceno
nejake teoreticke maximum nebo se to da nekde vycist ?

http://www.linux.cz/stats/mrtg-rrd/hdd_util_all.html

#
# -Y.
#
# --
# | Jan "Yenya" Kasprzak  <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
# | GPG: ID 1024/D3498839      Fingerprint 0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E |
# | http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
# > I will never go to meetings again because I think  face to face meetings <
# > are the biggest waste of time you can ever have.        --Linus Torvalds <
#

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz