Jak se připojit k bezdrátové síti?

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Pátek Prosinec 8 13:44:37 CET 2006

Dne čtvrtek 07 prosinec 2006 23:48 Pavel Kraus napsal(a):
> Řešil jsem tento problém s místní technickou podporou, a nakonec jsme
> skončili s tím, že mám s linuxem asi smůlu. Tvrdili mi, že DHCP server
> přidělí IP adresu až po zadání jména a hesla do formuláře v MSIE. Trochu mě
> to překvapilo, myslel jsem, že HTTP potřebuje IP...

Mno to je blbost, na to tu IP musí přidělit vždycky... první věc - asociovala
se ti karta s APčkem? Ve výpisu iwconfig musí bejt vidět i BSSID, ne jenom
nastavenej ESSID... pokud ano, jakýho používáš DHCP klienta? Mně občas někde
odmítá fungovat dhcpcd, dhclient mi fungoval zatím všude spolehlivě.
--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \